
Reviews

M de Santa
@ Bierzwerg Greven30 days ago

3.7
#758 🇩🇪
Leckeres Weissbier mit malziger Betonung und im Abgang leichten Bananennoten. Gefällt mir gut.
Seamus McDowell junior
3 months ago
3.3

keijoking
@ Bierothek9 months ago

3.0
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä sameassa, helposti juotavassa ja kuivaavassa oluessa.
Ihan ok vehnis kun banaanin maku minimissä, yrttinen ja hiivainen maku hallitsee.
Hedelmäinen ja yrttimäinen.

Stasp
1 year ago
3.0
Siggi_p
2 years ago
3.0

Samtweich
2 years ago
3.6
Als würde man JA Flips lutschen, irgendwie pervers aber geil!

Paziz
2 years ago
3.5

Esa K
2 years ago

3.0
Perus hyvä vehnä
Jouni
2 years ago

3.4
Vasu
@ K-Citymarket Pirkkala2 years ago

3.5
Hyvä vehnäolut ei ihan parhaita, mutta perus vehnä maut on hyvin mukana. Maut eivät ole tosin kovin voimakkaat vaan maku jää hieman ohueksi. Ei mitään moitittavaa muiten.