
Reviews

Johannes R
3 months ago
3.0
Fin bäska, annars rätt så blek, ingen djupa i smaken eller eftersmaken.
Joachim R
4 years ago

3.5
Häxkitteln levererar god öl som vanligt.
Avnjuts med lite rensning mellan plattorna och lek med hunden!
Härligt med sommartid och längre kvällar!