
876 ratings
2.9
Kotimaista Täysmallas Lager 5.3%
5.3% Pale Lager
Vaalea täysmallaslager.
Reviews

isoelias
@ S-market Kauppakatu Joensuu11 days ago

1.6

Esniemin
11 days ago
3.3

obeerheim
@ Prisma Pietarsaari14 days ago

2.7
Piippo94
20 days ago
3.0
Ihan hyvä näin halppis merkiksi. Makuakin on mukana.

Kepa#33
1 month ago
2.6

Tanja Korpela
1 month ago
3.9
peikko
1 month ago
4.0

Simo
@ S-market Espoonlahti1 month ago
2.5
Ihan perus/kelpo lager, ei mikään erikoinen eikä huonokaan, tusinaa…

Vhasu
1 month ago
3.1
Toinen maisto antaa armoa. Ihan perus-hyvä. Toimii mökkiolosuhteissa, jossa tarvitaan 0,33 l:n purkkeja jääkaapin koon vuoksi.
Kolibri91
2 months ago

3.0
Uudelleen arviointi kuvan kanssa.
Ulkonäkö, täysin kirkas ja vaalean kellertävä olut jossa runsas hallittu vaahto, joka katoaa täysin ennenkuin sitä edes ehtii kuvailla, todella surkea huntu mutta makuhan se ratkaisee.
Aromi, tuoksu on makeaan viittaava ja siinä on selkeä hieman painostava heinäinen olemus.
Maku, tässä on hyvä suutuntuma, selkeä alkupuraisu ja kiva jälkimaku, tähän kotimaiseen on selkeästi panostettu enemmän maun puolesta, kelpo bulkki, plussana vielä se että 0,5 tölkki löytyy kylmäkaapista myös landella, kyllä tämä semi lämpöisenäkin toimii, ei mitään ärsyttävää maussa ja runkoa sekä humalointia löytyy kivasti!
Edit: oikein mainio täysmallasolut jossa ylimääräinen makeus on onnistuttu pillottamaan ilman että runko katoaa, tämä oppi on saksassa arkipäivää mutta suomessa harvinaista. Voisin väittää että pienellä hiivan potkulla on mahdollistettu tämäkin samalla tavalla kuin helles oluissa.