
Unlock the Hangaround & Nobody Brewing sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Ytimekäs mallasviini huuhaa-humanisteille ja muille mallasviinin ystäville Suomen Ateenasta. Collabo kotipanimo Duunin kanssa
Reviews

Mightykoala
7 days ago

3.8
Kuivaa hedelmää, mallasta, makeutta ja maustetta.
Kotimainen barley wine lähtee aina maistoon. Ja tämä oli vielä laadukas ja maistuva.
(3+8+5+7+15 = 38) 3,8

Litowel
@ OlutSatama 202611 days ago
3.8

Janette
@ Kabacka5 months ago

3.0
Erittäin perus barley wine.
Samuli M
@ Alko Kauppakeskus Sokkari2 years ago

4.5
On erinomainen tuote. Tuoksu on hyvin makea ja kypsän rusinainen. Maultaan täyteläinen, pienesti makea ja erityisen maukas.

Panu T
@ OlutSatama 20233 years ago

4.9
Tätä kun sais kotiinkin.
Salmiakki ja mämmi maistuu.
Syysiltoihin. Helteessä ei ihan optimi

Jussi
@ Vihreä Haltiatar3 years ago

3.5
Maltaisa tuoksu, kerrassaan.
Makeaa, vahvaa, topakkaa, kerrassaan.
Vahvaa on

Kipli
@ Vihreä Haltiatar4 years ago
3.4
Vuoden pullokypsytettynä huomattavasti parempi tuote, kuin tuore olut hanasta.

zepicin
@ Alko Palokka4 years ago

3.9
Jonkin aikaa roikkunut jo mukana auton kylmälaukussa, joten eiköhän olisi aika maistella.
Luumuinen sekä hieman paahteinen. Jälkimaku kallistuu kuivahkon puolelle.
Oiva Barley Wine.
Alkoholi hyvin piilossa.

Pippuri
@ Alko Vaajakoski4 years ago
4.0

Tommi
@ Alko Verkkokauppa4 years ago
4.2
Maukasta on. Hyvä Barley Wine, joka on hieman kuivempi kuin tämän tyylin edustajat yleensä. Pitkä jälkimaku, jossa sama makumaailma jatkuu.