
Refreshingly sparkling and particularly fruity, light wheat beer. It gets its creamy foam and its soft taste from the extra high content of mild wheat malt and our specially cultivated yeast strain.
IBU:14
Unfiltered
Reviews
Jöysti
2 months ago

2.7
Vähä meh bisse, mut hyvä, koska bisse

Eksu
2 months ago
2.6
Ante J
5 months ago
1.0
ToFlu
11 months ago
3.0

Tapio
@ BEERA Bar Riga1 year ago

3.9
Hyvä vehnäolut, aika lähellä schöfferhoferia.
Ei liian makea tai vaalea, raikas.

Frank Dachs
2 years ago
3.0

Nakkimaja
@ K-Supermarket Lehmus2 years ago
3.5
Erittäin maukas vehnäolut.

Tarzi
@ Prisma Lappeenranta2 years ago

4.1
Vahva banaanin maku. Saksan vehnäoluet on kyllä minun makuun.
Mirdo
2 years ago
3.7
Ei tienny räty mistään mitään saksa on paska maa -kommentilla.
Taattua Saksan laatua vehnän muodossa

Jukka K
@ Alko Arkadia2 years ago

4.0
Pehmeä, kevyt vehnäolut Ulmin läheltä, hyvä jälkimaku, hedelmäinen ja pehmeä. Panimo on linnassa, joka toimii myös hotellina. Täytyy käydä tuolla joskus.