
Reviews
Vinit R
4 years ago
3.5
Olutsieppari
4 years ago
3.0

Risukka
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 years ago
3.5
Yllättävä paljo päästää valoo läpi. Kevyehkö ja paahteine, jälkimaus pikkune kaffe. Ihan hyvä.

Myllmaister
4 years ago
3.3
Mukavan paahteinen mutta kuitenkin kevyt.

Toro
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio4 years ago
2.0

Manoncup
4 years ago

3.5
Traditionnelle, assez légère, acqueuse malgré l'avoine. Très café et ça reste bien en bouche, ça se boit facilement

Saka
4 years ago

3.8
Olipa mukava…

V1lle
@ O'Connell's Irish Bar4 years ago

3.4
Porter joka maistuu siltä jota sopiikin odottaa...

Antti H
@ Pien Shop & Bar4 years ago

4.0
Nätti läpimusta väri, semipaksu vaalea kermainen vaahto.
Tuoksussa on kaakaota, jääkahvia, tuhkaa ja tupakkaa.
Alkuun vasta kaadettuna semivahvat hiilihapot, tasapainoittui kun vähän aikaa lasissa.
Paahteista jääkahvia, kuivaa tuhkaa ja kaakaota. Runkoa löytyy, eikä mene vetisen puolelle oikeastaan ollenkaan. Hyvä maitokauppa porter.

Simpuli
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa4 years ago
3.5