
Reviews

nietsrd
@ Nurme Brewery & Taproom2 months ago

3.7

Pasi Salosta
@ Vynoteka Vilnius1 year ago

Pähkinät maistu, tummaa kuin öljy, mutta ei kauheasti kuitenkaan makua saanut kielelle.

Toni_88
@ Zinc2 years ago
3.5
Maukas, hasselpähkinä taustalla maistuu sopivasti.
zeppane87
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 20242 years ago
3.0

Ralf Erixxon
2 years ago

2.9
Paahteinen, kuin kylmää kahvia joisi, jossa ripaus suklaisuutta. Ei nyt unohtumaton kokemus ollut, mutta sopii toisen ottaa.
Oluttaprkl85
3 years ago

4.0

Pohjalaane
3 years ago
3.9

Tomi V
3 years ago

3.7
Hyvin maistuu pähkinä, muutenkin on suunmukaista.
Teemu V
3 years ago
3.3

Stefmeister83
@ Teemun ja Elman Olut- ja tietovisatemppeli3 years ago

2.8