
Reviews
Arttu T
4 months ago

3.6
.

nietsrd
@ K-Supermarket Pekuri5 months ago

4.1

WilleW
@ Musta Kynnys10 months ago

4.0
Miellyttävän mehuisa ja tuhtirunkoinen NEIPA. Hanatuote on aina hanatuote mutta laatu paistaa. Enemmän sitruksinen makupaletti, makean greipin lisäksi lisäksi appelsiinia, mangoa ja hennosti pajua. Miellyttävä, tölkistä lienee vielä parempi.

Jocceri
11 months ago

4.1
Makua ja luonnetta reilusti lyöty tähän mehuun 💪
Citra, Mosaic ja Simcoe lyö kunnolla 👌
Raikkaus kärsii kun on näin jyrkät maut.

Leif C
@ Hoptimaal11 months ago
4.0
Parinsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean hedelmäisen appelsiinisen sitruksisen ananaksisen greippisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsakan sitruksisen pajuisen greippisen mehuisalle, neljä bojoo. PE: ei ole. Tölkitetty: 26MAI25.
RM
@ Hoptimaal11 months ago
4.7

Matthieu C
@ Montreal, Canada3 years ago

4.7
Dernière de messorem : une IPA bien fruitée bien messorem bien bonne

Anthony M
4 years ago
4.0