
Reviews

Hege
@ Pritsumaja Grill & Bar7 days ago

2.3
Rukiinen, kevyen leipäinen ja etäisen siirappinen olut.
Keskitäyteläinen ja pehmeän hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Ei ole pahan makuista, mutta hieman kotikutoisen vaikutelman jättää.
alexio
5 months ago
2.0
Saku R
10 months ago
3.9
Joulumies
11 months ago
3.6

Tapio T
@ Hampton by Hilton Hotel Tallinn1 year ago

2.5
Rukiisen karamellinen, mutta vähän ponneton.

Jyri L
@ Hilton Tallinn1 year ago

2.2
Mitäs lirua tämä oli, ei jatkoon

ToniPasiUnski
@ Hilton Tallinn1 year ago

2.9
Oikein hyvä pitkän työpäivän päälle

Lennu 82
@ Tallink M/S MyStar2 years ago

2.9

Petri R
2 years ago
3.0

Jon T
@ Tallink-Silja M/S Victoria I2 years ago

2.9