
Reviews

PeNa
4 days ago
3.5
Aika perus ipa juomaa. Tuli hieman lisää pisteitä tölkin desingista.

Jos
4 months ago

2.7

Rooberg E
6 months ago

5.0
I yearn for the troll

filiptheone
@ Macedonia Square7 months ago
4.0

Koivu
@ Maxima X Rae tn7 months ago

2.8
Miksu L
8 months ago
2.0
Sipu
10 months ago
3.7

Mypietimi
@ Maxima XXX Riia mnt1 year ago
3.4
Tuoksussa hieman kirpeyttä, hedelmäisyyttä ja maltaisuutta. Maku suht tukeva, mallasta vahvasti. Pieni hedelmäinen kirpeys. Jälkimaku kirpeän maltainen

BeerKari
@ Maxima XXX Riia mnt1 year ago

3.4
Ihan juotava näillä prosenteilla. Pientä kirpeyttä.

Sven S
1 year ago

3.2