
Reviews

Brown Teal
@ Imbibers Arms3 days ago

4.0
Beer balanced by science. Nice flavour and good nose, creamy on the palate

Kinnune
@ Rúsdrekkasøla Landsins8 months ago

4.2
Kuivan sitruksinen tuoksu.
Maku on sitruksinen ja kuivahko, mutta alla on makeahkosti ananastakin, eikä kokonaisuus painu pahemmin kuivattavan puolelle vaan jää sellaiseksi puolikuivaksi, hieman jälkimaussa kiristyen.
On hyvä.

Jake64
@ Beer Republic Web Shop10 months ago

4.4
Hedelmäinen sitruksinen trooppinen maukas katkeroa löytyy

Jorkke
2 years ago

4.0

Beer't
@ Beer Geek Madness Wroclaw '242 years ago

4.3
Susan
3 years ago

4.2
So tasty! Another great DIPA from Equilibrium, possibly one of my favorites... need to conduct more research.

Allu1000
@ Piwne Mosty4 years ago

4.2
Tonni täyteen ja equilibrimiumia lasiin.
Onhan tämä herkullinen. Todella mehuisa ja raikkaan humalainen. Ananasta ja mangoa ainakin maussa selvästi. Aivan mainio!

Toni B
@ Piwne Mosty5 years ago
4.6