
Reviews
Folkke-Pekka
9 years ago
2.5
Kulta katriinaa vichyllä, silti yllättävän ok.

HarriL
@ Sip10 years ago
2.0
Runsaat kahvin tuoksut. Jopa vähän yli. Menee tuhkakupin suuntaan. Suutuntuma juuri niin kuin nenä sanoo. Vaikka kahvikin menee niin tämä ei jatkoon.
Oispa K
10 years ago
3.5

Soonas
10 years ago
4.0

veltto62
@ Olutravintola Birger10 years ago
4.0

prossu
10 years ago
3.0

Porterhouse
10 years ago
3.0

Tony H
10 years ago
3.0

Janezki
@ Craft Beer Helsinki 201710 years ago

3.0
Johtaja Kotiniemi
@ Il Birrificio10 years ago
3.5
Kahvisuutta runsaasti, vähäpaahteisena. Muuten maistuu käynyt mallas ja jälkimaussa nouseva humala. Kahvin ystäville oikein maistuva tuotos.