
Reviews

•●Knoxar●•
@ K-Supermarket Kamppi6 months ago

2.0
Kyllä tämän nyt joi, mutta aika vetisen makuinen, pienehkö stouttimaisuus.

Jokinen
@ K-Citymarket Mikkola Pori7 months ago

2.5
Tumman ruskea ja kuohkeavaahtoinen.
Tuoksussa mieto paahteisuus.
Suutuntuma on ohut ja reilun hiilihappoinen.
Maussa paahteisuutta, nokisuutta ja pientä kahvisuutta. Kevyesti lakritsaa ja havua, sekä reilusti vetisyyttä.
.
Todella kepeä ja mieto stout, jopa alkoholittomaksi.
Makua on mukavasti, mutta muuten jää paljosta paitsi.

Jnila
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari7 months ago
4.3
Makeus stouttimainen, tölkistä vähän lakritsinen jostain syystä. Dark lager-tyylisyyttä, johtunee holittomuudesta. Loppua kohden kuivuu. Täyteläisyys jää kellumaan keskelle suuta.
Ennakkoluuloja oli hurjasti, mutta mielestäni oikein jees.
Note to self: älä helkkari juo kolaa illalla, koska et näemmä nuku koko yönä.
Burp
9 months ago
3.5

Mikko Matias
10 months ago
2.0

SamTheMan76
11 months ago
2.6

samuli.ollila
1 year ago
2.8

Öölimuikkeli
@ K-supermarket Toppila1 year ago

4.0
Oikein hyvä alkoholiton stout. Myös väri ja tuoksu houkuttelivat.

Humppavelho
@ K-Supermarket Knuutilankangas1 year ago
3.0
Melko tyypillinen alkoholiton stout. Ihan ok.
mskri
1 year ago
1.5