
Reviews

tharju
5 years ago
3.4
Miika N
5 years ago
3.1
Omaan makuun hieman liian tiukka. Maku parani ajan kanssa.

Tuomas S
@ Beerdome5 years ago

3.8
Todella sitruksinen, hedelmäinen ja varsinkin greippinen. Voimakas. Jälkimaussa todella tunkkainen meininki.