
Reviews
Cnut98
@ Leclerc2 days ago

3.0

Jonestown
@ Systembolaget Haparanda4 days ago

4.5
Äärimmäisen täyteläinen ja kypsän hedelmäinen on tämä ruotsalainen tripla(ale?). Paksua tummaa mangoa, sitrusta ja lopussa kiva mausteisuus.
Ei kovin moniulotteinen, mutta älyttömän täyteläistyden vuoksi erittäin nautittava olut. Kylmänä alkoholi ei juurikaan maistu, lämmetessään hieman.
Sanoisin että ihan belgiale tasolla mennään, kiitos Ruotsi!

Sakke
4 days ago
3.8

Tunku
@ Systembolaget Haparanda1 month ago

2.6
Onpa erikoinen. Tuoksussa tripelimäiset belgihiiva-aromit, mutta maussa puskee hyvinkin voimakas saippuamainen suutuntuma ja greippimäinen, hyvin kitkerä maku. Onkohan se sitten tuo kumkvatti mikä potkii jälkimaussa tosi pahasti vastaan. Myös prosentit ja lievä alkoholin aromi vievät vähän liian ankean puolelle tämän kaverin.

Jeff Ped
@ The Crown and Anchor1 month ago

3.4

Johan D
1 month ago

3.0
Bière sur le fruit un peut confit ce qui lui donne une Sucrosite certaines,
Avec en fin bouche une légère amertume.
C'a manque de caractère pour moi.
C'est bon comme même.

Matteoj
1 month ago
3.4

Kupo83
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

5.0
Erittäin hyvä
Lari V
2 months ago
4.0

UC08
@ Albert Heijn2 months ago

3.0