
Reviews

Lillis
2 years ago

2.3
Tack Ewer du har annorlunda öl du 😅

Fahlsten
3 years ago
3.3

Andy
@ Systembolaget Oskarshamn5 years ago

4.5
WOW, vilken kropp!
Riktigt goda smaker av choklad, apelsin och någon sötma.
Läcker 👌!

Sadwings
5 years ago

4.5
Nice, hazy, tasty