
Reviews

Roywenk
@ Taps&2 months ago
4.0

ToniPasiUnski
@ Taps&Tacos Umeå2 months ago

3.2
Hetelmäisen pehmeä ja sopivan tukeva ruuan kaverina

Simo B
@ Taps&Tacos Umeå2 months ago

4.0
Hyvä ensipuraisu, tämän kun juo niin on hyvä odottaa ruokaa! 😉👌🍻

Robert H
4 years ago

4.0

Andy
@ Systembolaget Visby4 years ago

4.5
God fruktig smak och godkänd beska

Olsson O
4 years ago

4.0

Juho L
5 years ago

3.8

Roywenk
5 years ago
4.0
Bra, en av deras bättre