
Reviews

Boerjes Vodka
4 years ago

3.0

Feliciatrex
5 years ago
2.0
Tycker mest den smakar tobak.

Daniel P
5 years ago
3.6

Johannes R
5 years ago
3.0
Som att slurpa i sig kaffesump, kraftig smak, tobaksmaken finns där. Intressant!

Takko
@ Oskarshamn5 years ago

3.5
Ok stout, dock tar kaffet över i smaken totalt. Inte balanserad men ok.

Roywenk
5 years ago
4.0
Nästan för kraftig smak av kaffe

Johan B
@ Systembolaget P. Ekholms Center, Linköping5 years ago

3.0
Aroma: Coffee, roasted malts, alcohol.
Taste: Dry and bitter. Roasty! Less coffee in the taste. Quite thin mouthfeel.
I was hoping for something better.

Olsson O
@ Systembolaget Visby5 years ago

3.3

Andy
@ Systembolaget Oskarshamn5 years ago

4.0
Mmmmm, rostad smak med kakao, lakrits och kanske lite tobak.