
Reviews

Jarno T
25 days ago
3.0
Kämpillä yks tai kaks. Tää on niistä toinen.

Tekoäly
2 months ago
1.5
Liekö aito omenasiideri: maistuu Happy Joelta, johon on sekoitettu omenanhajuista astianpesuainetta. Jälkimaku on parempi.
JanekS
4 months ago
4.5

Tommi M
@ STADI karaokebaar10 months ago

1.7
Ei jatkoona sano nimismies.
Jukeboksissa soi Fuhrerin puolesta. Ja minä kannan lippuansa loppuun asti, aina täysmallastuoppiin. Pikkupanimon sidukka on melkein ok!

NATEQUAANO
@ Balti Jaama Turg Selver1 year ago

4.3
Todella todella hyvä tuote 👌😎

Lexa
1 year ago

4.5
Omenainen, hieman makea ja hapan ja veikkaanpa lajikkeena olevan vaalea kuulas. Mieleen tulee mausta lapsuuden kesät.

Henkka
2 years ago

3.4
Teemu V
2 years ago
3.0
Heluna
@ Pärnu Keskuse Selver2 years ago

3.5

Kirsi K
@ De waag2 years ago
4.2
Erittäin maukas!!