
Reviews
Näsman
4 years ago
2.5
En helt vanlig lager. En eftersmak som inte var den bästa.
Bra present för en fiskare
Saralarssonsl
4 years ago
4.0
En helt vanlig öl, en god öl. Dock smakar den inget speciellt, kunde varit roligare med något speciellt men annars bra.
JesperS
4 years ago
3.0
En lager som smakar som vilken lager som helst.

En kullas ölresa
@ Spruthuset5 years ago

3.3

Kroghall
5 years ago
3.0