
Muistatkos vielä Hobo with a hopgun NEDIPA:n? Sen jälkeläinen on nyt paikalla ja se on samea ja sottainen ja ennen kaikkea muhkea. Tämän "seksivau"-steroidipulsun kanssa ei ole uskallettu pelleillä vaan soppaan on päässyt Galaxya, Citraa ja Mosaicia!
Kiitti vaan Galaxyn, mukaan saadaan himottavat määrät eteerisiä öljyjä, jotka luovat mukaan ihastuttavaa persikkaa ja passionhedelmää, kunnollista sitrusta unohtamatta. Tämä ostoskärry rullaa myös kohti kepeää yrttimäistä katkeruutta.
Niin samean hedelmäistä, että tekee mieli kiljua!
IBU:82
Hops:Citra, Galaxy, Mosaic
Reviews

Hampuusi
6 days ago
3.3
Kalevi H
@ Lähiruokatori Heila11 days ago
3.7
Runsas, perushyvä neipamaisuud
Jalmari64
@ The Gallows Bird19 days ago
3.8
TONO
21 days ago
4.3
Temppu
26 days ago
2.5
Horst
1 month ago
3.8

B.B. Korhonen
@ Prisma Laune1 month ago

4.2
Tuoksu houkuttelee todella, muutoinkin erittäin hyvä tuote. Kirpeyttä, hedelmäisyyttä ja joo, sitä kermaisuutta. Prosentit maistuu, mutta ei liialti.

Ville K
@ Taipalsaari1 month ago

3.3

Jouni H
@ K-Market Parila1 month ago
4.0
KooPeeM
@ Deli Baker's Lohja1 month ago

3.5
Sameaa on ja hedelmäinen. Kermaisuus tuo hyvän suutuntuman