
Reviews

Toni K
@ K-Supermarket Raisio Center3 years ago

3.0
Hyvä kahvin ja tumman suklaan makuelämys. Paksu vaahto.
Teemu V
@ Rica bar4 years ago
3.0

JaanaPiritta
4 years ago

3.0

Musamiehenoluet
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä4 years ago

3.2

TeeTee -
@ Little Pub5 years ago
4.0
TiiZei U
@ Little Pub5 years ago
3.0

Ville
@ Fondis5 years ago

4.0
Aika hyvä kaakaon ja kahvin sekoitus.
zeppane87
@ Little Pub5 years ago
2.3
Ai-no
5 years ago
4.0
Oikein maukasta 👌🏻
Eveliina
5 years ago
2.0