Betonii 5.5%, Kontulan Oluttehdas Oy, Estonia
238 ratings
3.0
Betonii
5.5% Long Drink

Reviews

Post author: Karjalainen
Karjalainen
13 days ago
2.3

Post author: Esko N
Esko N
@ K-Citymarket Rovaniemi
2 years ago
Betonii, Estonia
1.0
Rip Kontula, bulkin uudelleenbrändäyksen temppuilijat. Betoni on harmaata. Tuoksuu greipiltä. Maku laimea ja makea. Jälkimaun puolella parhaimmat sitrushedelmän vivahteet. Ei tällaista pelleilyä ikävä jää.

Post author: Magistratus
Magistratus
@ K-Market Vähä-Heikkilä
2 years ago
3.0
Maistuu tosiaan enempi itsesekoitetulta, greipin makua on, kelpo lonkero.

Post author: LonkeroSieppo
LonkeroSieppo
2 years ago
3.7

Post author: Tomi H
Tomi H
3 years ago
3.3

Post author: Sir Guru Kabu
Sir Guru Kabu
@ K-Citymarket Järvenpää
3 years ago
3.0
Ihan hyvä peruslonkero. Kontulan tehtaan nimellä, mutta alecoqin virussa tekemää.

Post author: Anneli P
Anneli P
@ K-Citymarket Järvenpää
3 years ago
Betonii, Estonia
3.7
Lonkkuhan oli hyvää, vaikka ulkoasun perusteella sen olisi voinut kuvitella olevan kotoisin rakkaasta Kouvostoliitosta. Ei mitään turhia sivumakuja tahi hörhellyksiä - pelkistetty ja helppo (vähän niin kuin Kouvola🤣)

Post author: naukkaileva
naukkaileva
@ K-Citymarket Skanssi Turku
3 years ago
Betonii, Estonia
3.0
Ennen vanhaa nuoruudessani otettiin talon lonkero, illan viimeisimmiksi juotaviksi. Yleensä "pari". Greippilimpparia ja 4cl giniä joukkoon. Sitä kutsuttiin betoniksi.. Tämä maku jotenkin muistutti siitä. Mutta 6e raha tästä 30Mk ,- tuntuu kalliilta muistolta, muistonystyröistä kaivettuna. Ei erikoinen lonkero. Hienoa on nimi!! Siitä 2 tähteä ☆☆ ja mausta 1☆

Post author: AnttiT
AnttiT
3 years ago
Betonii, Estonia
2.5

Post author: NaeZae
NaeZae
3 years ago
3.2