
Reviews

Tuomas S
4 years ago

4.3
Hedelmäinen, vähän kirpeähkö. Greippiä, ananasta.

tharju
4 years ago
4.5

ekairi
5 years ago
4.3

Juho L
5 years ago
4.0
Deleted by user
@ De BierTonne5 years ago

4.1

orson
@ Drikbeer5 years ago

4.5
Tastingin etkot...
Wautsi nyt taitaa olla kova 👌
Tuoksu kivan makeahkon trooppinen, jossa myös häivähdys sipulia.
Suutuntuma hiilihappoinen, runsas, samettisen pehmeä ja makeahko.
Maussa sitrusta, mangoa, ananasta, vihreyttä, karambolaa, hunajamelonia ja hieman greippiä.
Jälkimaku hieman alkoholisen lämmittävä ja upean troooppisen pehmeä.
Hieno olut.

SimonDönder
@ Drikbeer5 years ago

4.2
Perjantain ensimmäinen kaljaetikettitaulua väsätessä 🍺
Täyteläinen, tuoreen oloisten sitrushedelmien raikkaus ja happamuus edellä puskeva dipa. Kivasti tulee tuota stratan marjaisuutta esiin loppupuolella.
Onnistunut teos 🍻

Ewiq
@ My Beer Place5 years ago

4.1
Reissussa. Puusauna, lämmitetty uima-allas ulkona ja muutama hyvä kalja mukana.
Hapanta ja makeaa Citraa ja huomattava määrä Strataa.

JSJ
@ Drikbeer5 years ago

4.5