
Reviews

Willy
@ Systembolaget Umeå, Centrum3 years ago

3.4
Tuore ja hyvä märtseni.

Robert D
3 years ago
2.5

Gorton
3 years ago
3.8
Helt okej men inte någon av mina oktoberfavoriter!

Mr Stream
3 years ago
4.0

7pete7
3 years ago
3.2

Tarzan
5 years ago
4.0
Ljus ofiltrerad Märzen som luktade och skummade normalt.
Smakade även helt ok, så den kan jag köpa igen.

Boerjes Vodka
5 years ago

2.1
Smakar inte så mycket alltså 🤷♀️.

Mikko P
5 years ago
3.6

Roywenk
5 years ago
4.5
Utmärkt, och jag var törstig!