
Reviews
Realaleden
1 year ago
4.6
Olutsieppari
4 years ago
3.5
Vaahtosi aika paljon, mutta olipas hyvä session ipa 👍
Topi
4 years ago
3.3

Toppa
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku5 years ago
3.6
Erittäin vaahtoava ja hedelmäinen

omppu69
5 years ago
2.5
Tomi J
5 years ago
3.2

Juho
@ K-Citymarket Ruoholahti5 years ago
2.2

Janppasetä
@ Alko K-Citymarket Laune5 years ago
3.2
Todella, todella vaahtoava. Samea, kirpeä. Raikas, sopivan kitkerä ja taustalla pieni äitelyys. Liika vaahto pilaa nauttimisen.

Willy
@ K-Citymarket Ruoholahti5 years ago

2.4
Kuohuu ihan liikaa. Ei jatkoon.
Miska J
@ K-Supermarket Lasihytti5 years ago
4.0