
Reviews
Quentin M
27 days ago
3.3
Bonne bière avec des notes de pain grillé, des notes de torréfié et de café/chocolat, le tout est bien équilibré en bouche et plutôt rond

Bill A
@ Barley Cargo5 years ago

4.0

yliarska
@ Boozery.Bar5 years ago

3.3
Suutuntuma on hieman kermavaahtoinen ja pehmeä. Paahteisuus keskivertoa, hentoisempi jälkimaku. Lopussa makeutta myös, kuten karamellia tuntuu kurkussa. Jollain tapaa hieman kevyt ja pikkaisen liikaa makeutta lopussa, maukas on kuitenkin. Kivasti tälle ensimmäistä arvioita myös.