
Reviews

Hagge
2 months ago
3.7

Allelof
2 months ago

3.6

Ovemar J
2 months ago
3.4
Samuli M
@ Systembolaget Hemavan2 months ago

3.3
Ihan ok peisiklaaker pohjoisemmassa Ruotsista. Mahla taitaa tuoda tähän vähän pientä makeutta, aivan ok.

Landström R
11 months ago
3.0

Kroghall
@ Barstocken1 year ago

3.0
Okej

Renata B
1 year ago
3.7
Erä-Nestori
@ Systembolaget Hemavan2 years ago
2.5

Roywenk
2 years ago
3.5
OKEJ, men inte himlastormande
Anders Nordström
4 years ago
2.3