
Reviews
Teemuk
@ Systembolaget Haparanda7 days ago
2.8
Ihan maistuva soir, melko kitkerän makuinen
Sebu G
@ Systembolaget Haparanda4 months ago
3.3
Allu
@ Systembolaget Haparanda9 months ago

3.2

Esko N
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

3.5
Samea mansikanpunainen neste. Vaahto häviää nopeasti. Tuoksussa kirpeätä pistävyyttä ja mansikkaa. Kirpsakka alkupuraisu. Vähän tulee mieleen vadelman ja sitruunan sekoitus happamasta kirpeydestä. Pieni suolainen vivahde sivujuonteena. Mansikka tulee selviten esiin keskivaiheilla ja maku paranee ja hieman voimistuu loppupäähän. Kokonaisuus ei silti ole kovin vahva mutta ihan kivan maistuva.
aff3
10 months ago
3.3
Sopivasti kirpsakka, maussa myös vadelmaa, mutta niinhän tuo oli etiketissä mainittu. Pienenä annoksena menee.

Wesku
@ Systembolaget Haparanda11 months ago
3.3
Maukas sour. Mansikka maistu tässä hyvin.
Teemuo
@ DrinkOnline.eu1 year ago
3.2
Äsjii
1 year ago
3.7
Jiii
1 year ago

3.7
Thomas
@ Poppels Citybryggeri2 years ago
3.2