
Reviews
Janne G
@ K-Citymarket Columbus2 days ago
3.1
Mehukas, samea, eikä kovin kitkerä IPA, menisi toistekin 👍
Pullervo
2 months ago

2.6
Karlos Amore
@ Porvoon Paahtimo7 months ago

Makkaraministeri
@ Restaurant Salt.11 months ago
3.9
Hyvä paikallinen Porvoossa nautittuna.

Joni-Markus H
@ Runo1 year ago
3.7

Henri A
@ Kråkö Bryggeri1 year ago

3.8
Kråkö vol. 9 / 17
Uppista!
- lörtsis ja hiivat perään että soi…
Kääk! Kaatovirhe… kitusen rapsakkaat notta jännää tekee.
- Aromit voittaa puolelleen ja vetää mennessään.
- Tattis!

Pertti E
@ Meat District1 year ago
3.5
Vaahto jää pitsisenä lasin reunaan , ananaksen tuoksu, maussa hedelmäisyyttä ja ripaus veriappelsiinia ja hyvä jälkipuraisu
Hynde
1 year ago
3.5

n1nni
1 year ago
2.8

Sami
1 year ago
3.0