
Maltig smak med tydlig beska, inslag av ljust bröd, färska örter och citrusskal. Serveras vid 8-10°C som sällskapsdryck, eller till rätter av ljust kött.
IBU:20
Unfiltered
Reviews

Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård3 months ago

3.0

Tommyblyaa
3 months ago

2.8

_jonathanlarsson_
7 months ago

1.0
Fyfan va illa de är. Jag förväntar mig en kall serverad. Men vad får jag…….
JO!!!
En bakficke varm öl
En 33cl
En dålig alkoholhalt
OCH DYR!!!!
Men ett plus i kanten för ett trevligt ställe jag befinner mig på.

Max.aman
11 months ago

3.4
Klart o tydligt, öl! Gott!

Bonne1978
@ Systembolaget Repslagaregatan Linköping11 months ago
3.0
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.5
Tuoksussa rutkasti makeutta. Maku on erittäin pehmeä ja tasainen. Makeutta kohtalaisesti. Hivem keveyttä

Jeannn
1 year ago

3.0
Seth0503
1 year ago

2.9

oipaT
@ Systembolaget Globen1 year ago

3.0
Vihreässä tölkissä oleellinen on pelkistetty kahteen kirjaimeen: ÖL.
Pelkistetty on makukin. Keskimääräisesti humaloitu, hyvin hennosti yrttinen.
Ei tarvitse olla ihmeellinen, että on riittävän hyvä; tavallinen.
17,90 SEK.

ANDREAS
1 year ago

2.8
Öl