
Reviews

Ipanas
@ Bier-Bier4 years ago

3.5
Hanasta. Mukavan kepeä ja raikas apa kesäiltaan. Greippiä ja sitruunaa, joiden seurana rapeaa keksimäistä mallasta.

Juupe
@ Mikkeller Webshop4 years ago

3.4
Raikas ja hedelmäinen. Ei ole tarvinnut tämän panimon tuotteisiin pettyä.

Matti H
@ K-Market Jounin Kauppa5 years ago
3.5

HooDee
@ K-Market Jounin Kauppa5 years ago

3.4
Raikas saunajuoma.

Thyy
@ K-Supermarket Vieremä5 years ago

3.2
Olut on väriltään oljenkeltainen ja vaahtoa kertyi sormellisen verran kun oluen kaatoi lasiin.
Tuoksu trooppisenhedelmäinen (mango, ananas) sitruksinen.
Maku on myös trooppisenhdelmäinen (makea).
Kevyt runko, jonka takia olut meinaa olla vetinen, mutta onneksi maku on silti tarpeeksi. Katkeroa on lievästi.
Nico R
5 years ago
2.3
Jt
5 years ago
3.0

Juusto
@ Vltava5 years ago
3.2

Haerjy
@ Pien Shop & Bar5 years ago
3.6

Svimbanen
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio5 years ago
3.3