
Reviews

Markooo
@ Vinmonopolet1 year ago

4.2
What a beer. In my top 10 and in my top 3 in Norway đ§đ»

Joakim P
1 year ago
3.3

Igge A
@ Systembolaget Eksjö2 years ago

Den luktar oblandad apelsinjuice. VÀldigt fyllig och nÀsta krÀmig. Ingen beska

Feliciatrex
3 years ago
2.9

Ztal Schwarzes
3 years ago
3.4

Krusecontrol
3 years ago

3.2
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online3 years ago

3.5
Olipa hyvÀ saison. Yrttinen, hiivainen, hiukka makea, syvyyttÀ löytyy.

Roywenk
3 years ago
4.0
Mys i höstmörkret

Luddemannen
3 years ago

4.0
Trevlig! Fyllig och frÀsch. Söt eftersmak, toner av banan.

Pipan
3 years ago
2.9