
Reviews

Ltn. NaCl
1 month ago
3.7
Hyvä, laadukas ja tasapainoinen puolikuiva siideri. Helppo, muttei liian yksioikoinen. Hinta-laatusuhteeltaan yksi kovimmista.

yliarska
@ Kaubamaja Tallinna1 month ago

2.6
Hapan ja ruusun omenainen sidukka, maistuu ja jälkimaussa hiukka hiivaa.
Archenon
11 months ago
2.5

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
3.6

Päivi K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

2.9

Jon T
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

3.2
Sir Silver
2 years ago
4.0

Thyy
@ K-Supermarket Vieremä2 years ago

2.6
Juoma on väriltään tummanruskea omenaisen mehun värinen ja vähä vaahtoinen.
Tuoksu on omenainen ja alkoholi tuoksuu vaikka prosenttei on 5,5%
Maku on omenainen, puolikuiva
Kelpo craft siideri eikä sitä perus kauraa mitä suomessa valmistetaan!
Tukiopetuslapsi
2 years ago
3.4

Kirsi K
@ Rimi, Pärnu Kaubamajakas, Pärnu2 years ago
3.0
Suodattamattomien joukossa eka kun ei tarvinnu irvistellä! Hapan omena, aika luonnollinen