
Reviews
Ölkonnosören
@ Systembolaget Lidingö10 months ago

4.2
Signum, en helt perfekt ljus lager. Perfekt att avnjuta en sen sommarkväll. 4.2/🍺 // Ölkonnosören
BeerSwden
11 months ago
4.0
Very good for a cheap 3.5

Bierdreas
1 year ago

3.5
Schmeckt wie ein deutsches billig-Pils
Juho N
1 year ago
2.8

Juho
2 years ago
2.1

Tomas H
2 years ago
1.7

GrängesLover420
2 years ago
1.9

Grebels
2 years ago
1.6
sigma öl
samppu22
3 years ago

1.0
ostin tuolta länsirajan takaa paikallista kaljaa kun halvalla lähti. maku oli niin paska että se piti uhrata roviolle. ainoa hyvä puoli oli hinta. tätä paskaa en enää ikinä osta.

kolle
3 years ago

1.2
Ostin Ruotsin puolelta tällaista halpaa ”autoilijan olutta”. Se maistui hiivaperseelle joten se oli uhrattava nuotiolle. En osta enää ikinä.