
Reviews
Tois
@ Strandpaviljoen De Branding10 months ago

4.5
Gewoon lekker bier, niks te klagen. Lekker om te proberen als tourist van Terschelling.

Bakian226
11 months ago
2.6
Neartae
11 months ago
2.9

Thomas P
1 year ago
3.1

Pönttömasa
3 years ago
2.8
J.R.
4 years ago
2.8

BiFa
5 years ago
3.0

TOtV
@ 't Sproojesbos5 years ago
3.8