
IBU:26
Unfiltered
Reviews
Harza
7 days ago
3.0

Sharger
@ Alko Somero9 days ago

3.6
Todella reilusti vaahtoava joka ei tunnu laskevan ollenkaan. Maku hedelmäinen jossa ananasta, appelsiinia ja sitrusta. Mukavan kevyt ja maukas kesä olut jolla hyvä aloitella Juhannus viikonloppu.

Leif C
@ K-Supermarket Nummenpakka15 days ago
3.5
Kämmenenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean keltaisen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen sitruksisen pajuisen limemäisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen vehnäisen kepeältä, kolme ja vartti ylöspäin. PE: OCT 2026.
Tomppa
1 month ago
3.3

Hauho
@ Alko Hauho1 month ago

3.2
Komea vaahto joka ei meinaa laskea ollenkaan. Hieno kullan keltainen väri. Hedelmäinen maku. Aika kovat katkerot. Kelpo olut
Eetu T
2 months ago
3.5
Affena
2 months ago
3.1
Yllättävän löysä.

Kinnune
@ Kings & Queens Royal Public House2 months ago

3.8
Kevyen karamellimaltainen ja sitruksinen. Kiva, raikas juotava.
- - -
Lightly caramel malty and citrusy. Nice and refreshing.
Kolibri91
2 months ago

3.3
Oluessa runsas hallitsematon vaahto, onnistuin pysäyttämään kaadon juuri oikealla hetkellä ennenkuin vaahto olisi tullut yli, vaikuttaa siltä että tässä saa jonkun aikaa odottaa hunnun kehittymistä sillä vaahto näyttää pysyvän oluen päällä vankkumattomasti. Vaahto jättää, erittäin paksun saarekkeen lasin keskelle. Olut on maitomaisen kellertävä, muistuttaa neipaa väriltään. Lopun tölkin lasiin kaadettuani huomaan että vaahtoa seuraa vaalea pilvimäinen sakka lasia kallistaessa.
Aromi, tuoksu on vähäinen mutta erittäin hienostunut, se muistuttaa hieman hajuvettä. Tuoksussa on sitrusta ja aivan kuin jotain menttolin kaltaista yrttistä vibaa, tuoksu on vähäisyydestään huolimatta syvä, raikas ja virkistävä.
Maku, tosi helppo ja kevyt, suoraviivainen maku. Olut on kivan pehmeä ja silti kevyt, ei hirveän makea, raikas, suutuntuma on kermainen, tämä muistuttaa kevyttä kuivahumaloitua neipaa olemukseltaan, maussa on trooppista fiilistä ja kevyttä sitruksen makua, tämä on hämmentävän hyvä vähäisestä mausta ja aromista huolimatta!
Edit: lisä prosenteilla ja pienellä makeudella tämä olisi varmasti vielä parempi.

Pietro Mennea
@ Alko Lieto2 months ago
3.2