
Reviews
Hoppa
@ Lehe Pruulikoda5 months ago

3.6
Tiukkaa tavaraa. Makukin loistava.Hitaasti nautittava

oipaT
@ Lehe Pruulikoda E-shop7 months ago

4.5
Panimon musta korkki. Etiketistä löytyy lempeää enkeli pilveä ja pirullista tulikiven katkua - riippuen miltä puolen pulloa tuijottaa. Syvän tummanruskea juoma, jonka päältä ruskehtava vaahdonalku poreili pois.
Voimakas salmiakkisuus. Whiskey tynnyri rullaa perästä ja - yli.
Huh, huh!
5,00€.
#280 🇪🇪

V1lle
@ Lehe Pruulikoda E-shop7 months ago

3.5
Kauniilla vaahdolla lasiin
Melkolailla asiaan kuuluva maku tässä juomassa

Thunderpedal
10 months ago

4.1
Päiväys 30.11.27, viiden vuoden päiväyksellä tällä ikää vajaa kolme vuotta.
Katkeroita reilusti, alkoholi lämmittää, melko terävä maku. Imeliä kuivia hedelmiä asiaankuuluvasti ja bourbonia joka jää hiukan ohueksi.
Terävä maku aluksi, mutta tasoittuu vähän ajan myötä. Suutuntuma on lopulta melko pehmeä ja soljuva. Aivan maukas, nähtäväksi jää tasoittuuko ajan myötä.
Miksu L
@ Lehe Pruulikoda E-shop1 year ago
3.0

pyksy
@ Hemingways Oulu1 year ago
4.6
Sami
1 year ago
3.0

Rufuel
@ Lehe Pruulikoda1 year ago

3.7
Aivan hyvä. Vähän vaniljaa ja lopussa salmiakki.
Jone
@ Alko Verkkokauppa2 years ago
3.6

Tanja
@ Alko Atomi2 years ago

4.0
Samean tumman ruskeaa, olemattomalla vaahdolla. Tuoksussa bourbonia, mallasta, siirappia. Maku makea ja täyteläinen, saaristolaisleipäinen, bourbonia, humalaa löytyy, alkoholi pysyy hienosti aisoissa.