
Reviews

Hakkaaja
@ Majakkalaiva Relandersgrund5 days ago

3.9
Maistuu ihan kaljalt YEAH
Pekka Län
@ Relandersgrund26 days ago
4.1

Ville nips
3 years ago
3.9
Erittäin maukas olut. Ei missään nimessä tavallinen bulkki. Mukava jälki maku tuo erottuvuutta

alakoskettele
@ Relandersgrund3 years ago
3.5
Tää hyvä. Humalointi ku IPAssa konsanaan. Mä arvioisin Espoon oluista erittäin hyvää.
Hofnar1978
4 years ago
3.1

Anssi Yrjölä
4 years ago
3.4

Heinojii
@ Relandersgrund5 years ago
3.3