
Reviews

Stefmeister83
@ Rimi Supermarket, Telliskivi, Tallinn5 days ago

2.7
Haidis
@ Rimi Super, Pärnu Turu21 days ago

3.0
Aika vähäinen mangon maku mutta hyvä janojuomana
Erki E
21 days ago
2.4

Katja
@ Prisma Rocca Al Mare2 months ago
3.5
Miks näitä ei myyä Suomessa? Taas tosi kiva Virosta ostettu alkoholiton hedelmäinen olut. Hyvä kunnon mangon maku, pientä makeutta mutta loppumaussa on ihan kunnolla oluenkin makua ettei jää mitään makean limun jälkimakua. Raijaan ens kerralla neljä lavaa erilaisia holittomia oluita Virosta :D

Zwunda
@ Prisma Tallinna Vanhakaupunki3 months ago

4.0
Hyvä alkoholiton

Jukka K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn5 months ago

2.1
Raikas kesäjuoma näin helmikuun helteellä Tallinnassa. Tasapaino on hyvä, tätähän voi testata toisenkin kerran. Mango maistuu kivasti.

WeirdBeardMike
1 year ago
4.0
Markus N
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

2.9

mallastulkku
1 year ago
3.0
Makea, raikkaan mangoinen
Ei olen makuja

Ville V
@ Tallinn2 years ago

3.0
Ihan mielettömän hyvä alkoholiton juoma, makean mangon maku on todella läsnä. Makeaa ilman sokeria, makeus tulee siirapista tms. Kylmä sopii tähän juomaan.