
Reviews

Mélissa Émilie
2 months ago

3.5

Tom
2 months ago
3.9
RikuVihreävuori
2 months ago
1.7

Aleksi S
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago
3.3
Sameahko kullankeltainen olut. Hieno, valkoinen vaahto vain käväisee juoman pinnassa vetäytyen sitten harsoisiksi saarekkeiksi juoman tyyneen pintaan.
Tuoksussa tutut trooppiset hedelmät, sitrukset ja kevyttä havuisuutta.
Ensikulaus raikas. Maku hyvin tyypillinen ipa joskin päämaussa hieman voimakkaampaa havua. Jälkimaussa sopivaa katkeroa. Kokonaisuus ei kuitenkaan kovinkaan kuiva.
Ihan hyvä ipa joskaan ei kovinkaan erikoinen.
Ile the L
@ K-Citymarket Riihimäki3 months ago

3.6
Voimakas ja mausteinen maku, olisiko pihvin kylkeen?

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku4 months ago

3.7
Ipa kuin koulukirjasta. Hieno perus ipa! Just semmonen kuin kuuluukin👌🍺

EdyHeino
@ Bar Dom4 months ago

3.6

Willy
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 months ago

3.8
Kyllä perinteinen perus ipa rulettaa.

Svimbanen
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio4 months ago

3.7

Musti77
5 months ago
3.6