
The Belgian saw fruit and turned it into alcohol. Force Majeure saw Kriek and tasted that it can also do without. With its slightly tart and now alcohol-free aftertaste, this classic is finally no longer a forbidden fruit.
Reviews

Singhamies
@ Alko Harjavalta15 days ago

3.7
JP LVIII
4 months ago
1.5

IlPrimoFalco
7 months ago

4.1
Calendrier Sanzalc - Case n°6 🎅🏻
Belgian Kriek 🇧🇪❣️ Moins mon style de base mais très sympa ! 😌

Zuuks
7 months ago

2.9

Villetpni
@ Inez Tapas Bar11 months ago

2.6
Jatketaan alkoholittomien maailmassa. Olen joskus maistanut kirsikka oluita ja usein niissä oli vähän liikaa kirsikkaa, maku oli overpowered. Tässä kirsikkaa tulee miedommin ja tää toimii jopa paremmin kuin holilliset versiot.

kumikani
@ Ruttutukku1 year ago

3.0
Todella vahvan hapan kirsikkainen, makea. Jotenkin esanssinen.
Kev31104
1 year ago
0.1

Kaisa666
1 year ago
1.0
Kaunis väri, vahva makeutusaineen maku, jonka alta tulee hieman esanssikirsikan makua

Jani V
1 year ago
0.5
Pahan karkin makuinen. Aivan liian makeaa.

Jesse M
@ Alko Verkkokauppa1 year ago

3.4
Olipas pitkä täysviikko vapaiden jälkeen. Nyt pieni nautiskelu.
On kyllä raikastavat hiilihapot, pienesti poreilee suunpinnoilla.
Kirsikka on jehuna ja itelle myös hieman raakaa omenaa. Mallas on makiaa. Hieman rautaisuutta jälkimaussa.
Hyvä. 3,4/5