
Reviews

Ireth
@ Kråkö Bryggeri11 days ago
4.0

MMM
3 months ago
2.9
Coolio Caesar
9 months ago
3.4
Johnny Bisserström
@ Kråkö Bryggeri11 months ago
4.0
Reseptiä on ehkä viilattu samalla kun nimi on vaihtunut Red Aleksi. Ei enää savuista loppumakua, vaan ihka-aito red ale, joka vetää vertoja ns. erikoisbissejen maailman aikanaan räjäyttäneelle brewdogin 5 am saintille.

Henri A
@ Kråkö Bryggeri11 months ago

4.4
Kråkö vol. 13/17
Tsirp tsirp…
…sieltä sitä kaljaa vaan kuoriutuu vaikka kuinka yrittäs hätyytellä poies…
- Maittaa!
Terveisin Punaiset Alet ja Hylätyt Pesät
vihtoribeersports
11 months ago
2.9
Solja P
@ Kråkö Bryggeri1 year ago
3.0
Petsku
@ S-market Näsi Porvoo1 year ago
4.0
Savuinen retale. Mukavan vahva savun maku. Mutta mutta. Pienpanimon menestys tällä voi olla vaikeaa. Edullisemminkin saa savuisuutta olueen. Mutta jospa.... sitten kuitenkin. Jälkimaku, sekä humalointi että savuisuus, jäävät leijumaan suuhun minuuteiksi.

Lihis
1 year ago
3.5
Miellyttävä ja mukavan omanlaisensa red ale. Erittäin positiivinen yllätys. Raikas maku joka täydentyy aavistuksen savuisella jälkimaulla. Hyvä tuote!
Harri S
@ K-Market Haikko1 year ago
2.8