
Reviews

Vindos
@ Alko Mansikkala20 days ago
3.4

Adam P
25 days ago

2.8
Has almost a slight pear taste to it

Leeg80
1 month ago
3.5
Strong and tasty. Sweet notes and a bit different

Poukonen
10 months ago

2.7

Lauri E.J. H
@ Jäppilä Kievari11 months ago
3.0
Köh. Siidereitä en ole juuri maistellut, enkä varsinkaan tähän tilastoon niitä kirjannut. Kerta se kai on ensimmäinenkin. Mutta Thatcher’s onkin varsin hyvä rotunsa edustaja. Kuiva(hko), tukeva omenaisuus. Pyöreä suuntuntuma ja salakavalan vahva.
Silber01
1 year ago
3.5
elwier
1 year ago
3.7

Tommo
1 year ago

3.2
Monday night mayhem! Good bit of clack!

Juhis
@ Alko Sulkava1 year ago
4.4
Minä en pidä siideristä mutta tämä on hyvää!
Omena maistuu kivasti ja voima on jossain piilossa.
Akoooooooooooo
1 year ago

3.5