
Väriltä meripihkainen, runsaasti humaloitu keskitäyteläinen olut. Hedelmäinen, hunajainen, paahteinen, hennon mansikkainen, vaniljainen.
Reviews

Jari K
@ K-Supermarket Redi12 days ago

3.4
Wau. Onpa Lapin makunen. Wierd🤯

Mark
14 days ago
3.2
Hyvä paksuhko maku

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago
3.4

Cold Beer
@ Salama Brewing2 months ago
3.8
Kelpo olut,vähän erilaista,tekevät näitä salamalla.

Simpuli
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari3 months ago

3.8

Henkka L
3 months ago
3.0

Kurvelo
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti4 years ago

3.0
Aika perus ipa.

Topi La
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa4 years ago
2.4

Petri P
@ Rajamäki4 years ago
3.0
Antti H
4 years ago

3.3