
Reviews

WheatLover
26 days ago
2.8

Markku J
@ Cityalko Sõbrakeskus27 days ago

3.8
Pehmeähköä, sameahkoa ja helposti juotavaa..

Riku T
@ Cityalko Sõbrakeskus27 days ago

3.8
Pehmoinen, oikein hyvä olut

juh0mo
3 months ago

2.7
Vähän sahtimainen, vähän tunkkainen ja banaaninen.
Hauska litran pullo, kiva juoda isosta tuopista.
Paksu ja pitkään pysyvä vaahto; ns. "Kiehahti".

Juho
3 months ago
1.8
Priit A
7 months ago
4.0

TJA
7 months ago
3.3

Ivan D
8 months ago

4.5

Pertti E
8 months ago
2.7
Mausta tulee mieleen sahti jossa on hieman ummehtunut tuoksu . Eka puraisu ei osunut ja uponnut mutta paranee toisella puraisulla
Paade69
11 months ago
3.3