
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 months ago

3.8
Kivan pähkinäinen ja makean maltainen ja keksinenkin. Ainakin makua riittää tässä bockissa.
Sir Silver
5 months ago
3.6

Wotanik
@ Estonian Craft Beer Club4 years ago
3.4

Ilkka P
@ Estonian Craft Beer Club5 years ago
3.0
Maltainen. Kevyesti lämmittävä.
OlMiguel
5 years ago
2.5

Clarkson
@ Estonian Craft Beer Club5 years ago
4.0
Kaikki maut on tasapainossa keskenään. Just parhaimmillaan talvipakkasilla illalla kotona sohvannurkkaan käpertyneenä nautittuna!

Toni
@ Estonian Craft Beer Club5 years ago
4.5
Hyvä ja maistuva Nordic Bock olut. Mainio näin talvi aikaan

Lasse K
@ Estonian Craft Beer Club5 years ago
3.3
0,33 tölkki. ECBC. Pehmeä aavistuksen toffeinen maku.

Geezter
5 years ago
4.4
Mukavan makuinen tuote. Kuten kaikki mahtavat asiat, tämäkin on täydellisesti tasapainoitettu. Imelänkatkeran suloinen, metsäinen namuolut.
Janne S
5 years ago
2.7