
Reviews

Pasi K
2 months ago
3.2

Junde
3 months ago
3.5

Ville V
6 months ago

3.1
Kiva tuoksu, tumma väri, maku aika reilu. Meat lovers 🍕 kaverina ni tooodella bueno!
Crisukoi
6 months ago

2.9
Mukavan pehmeä tumma lageri
Stifmeister
6 months ago
3.3

Agetso
6 months ago
3.0

Timo A
6 months ago

3.1
Pehmeä tumma

Zwunda
@ Brenkku-Studio7 months ago

3.6
Yllättävän hyvä maukas tumma olut. Vaikka väri on kuparinen
Leija__
7 months ago
3.5
Priit A
7 months ago
3.2