
Reviews

Jos
2 years ago
1.3

Miguel C
2 years ago

1.5
Eero
2 years ago
2.6
Tontsa
3 years ago
2.0
Perus bulkki kamaa. Juotua kyllä tulee mutta ei mikään maailmaa mullistava olut ole.

Snorky
@ Tokmanni Siilinjärvi3 years ago

2.3
Perus olutta.

Sami
3 years ago
3.0
Orski19
3 years ago
2.4
MKM
3 years ago
2.6
J?rvinen R
3 years ago
3.3

Känkkis93
@ Tokmanni Kaari, Helsinki3 years ago

2.0
Ihan hyvää perus bisseä, hinta-laatu tässä on kohdillaan. Laimeeta helposti juotavaa, ajaa siis asiansa