
Reviews

SamTheMan76
9 days ago

4.0
En niin ipoista pidä, mutta tämähän oli oikeenkin maistuva.
Pekkis
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio28 days ago

3.8
Verkkuu
2 months ago
3.6
Jani "Kankero" K
2 months ago
4.2

Anssi V
2 months ago
3.8

Gustavo
@ Beer Geek Madness Wroclaw 20262 months ago

3.8

PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund2 months ago

4.5

Kepappi
@ K-Supermarket Kampus3 months ago

3.8
4.5+7.5+7.5+3.75+15=38.25
38.25/50=3.8⭐️

Atte I
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku3 months ago
4.6
Vaalean keltainen ja sysisamea. Hillitysti vaahtoava. Yllättävän mieto tuoksu, jossa hieman sitrusta. Maussa kookoksen kermaisuus yllättävää voimallaan. Maussa myös mangoa, aprikoosia ja ananasta vahvana. Sitruksen ja hienostunut katkero taustalla. Melko loistava humalamehu. Ei kaikkein rajuimpia, mutta reilun tuhti joka tapauksessa. Vahvat prosentit ei maussa juurikaan puske läpi, ehkä ihan aavistus anista jossain taustalla häivähtelee.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari3 months ago
4.4